Friday, February 4, 2011

HAPPY moments with the love ones!

saya sangat happy semalam . dpt kuar jln2 dengan yg tersyang iaitu my family .. sehari suntuk kami keluar ..
kterng x g jauh2 pon .. pg alamanda sudah . mak aku teringin sangat nk tgok cter khurafat tuh .. so kami sekluarga pg la tgok even thought aku dah tgok kn .. OMG , nk uat cm ne . kne la ikut suara majoriti kan . xkan la yg lain tgok khurafat tetibe tang aku pg tgok cter shaolin .. oh tidak la saye ...


lpas habis wayang plan nak g men bowling tapi ... mcm bese la x jadi sbb x de stokin n kasut ..
aku tau la diorng ade sediakn tuh semua.. x yah ingatkan aku pon x pe .. mekasih je la ! tapi stokin tetap kne beli kan ?? x de maknenye nak kne beli stokin semata2 nak g men bowling tuh .. belambak stokin kat umah mak aku ..aku rse setiap kali nk g mne bowling yg x dirncng je nk kne beli stokin baru .. so say x nak pada beli stokin bowling . lol

hatta, *ceeewwaahh , kau sangat poyo ayu* moral of the story kne la standby stokin lam handbag kamu yg mahal tuh in case korunk teringin nk men bowling kan ..

ok, lpas da x jadik nak men bowling, we all decide nak sight seeing around p.jaya tuh .. saja nak melawat harta anak cucu aku .. HAHAHAHA sesuke jew tau .. yela bapak aku bayar cukai ma.. korunk ingt bangguna itu dibuat secara gratis?? semua itu duit rakyat tauk? so secara x lgsung harta kita bersama la .. XOXOXO.

ok . malas nk ckp menda yg x pntg tu .. leave it there . continue : korunk pon tauk kn yg p.jaya ade masjid baru, iaitu masjid sultan mizan ataupon lebih dkenali sebgai masjid besi . aku pon x tau nape paggl masjid besi , maybe most of the material yg digunakn ialah besi .. hmmmm ..

so kami nk singgah disitu nak tgok isi dlam die ape, mcm mne bentuk die, sekali smayg magrib la kan dah alang2 samapi tuh .. bg yg blom penah pegi tuh ade sedikit koleksi untuk tontonan umum yawww ..

view dri dalm masjid

ruang solat utama

art yg menarik
p/s: satu pngalamn yg menarik dpt solat kat situ and ekceli aku suke sangt ngan sore bilal yg mealunkan azan maghrib .. Subhanallah .. merdu sungguh sore beliau ... SHUKE!

No comments:

Post a Comment