Thursday, July 21, 2011

kurma yusuf taiyoob

assalamualaikum! bulan Ramadhan sudah hampir tiba, dan anda masih belum ada stok kurma dirumah mahupun dipejabat?? jangan gusar kerana kamiada menjualnya disini. :D. Antara produk yang menjadi pilihan kami ialah :-

KURMA BADAM BERSALUT COKLAT

Produk terbaru istimewa dari YUTA (Yusuf Taiyoob) bagi anda yang inginkan kelainan dalam menyambut Ramadhan Al-Mubarak. Produk Kurma ini masih baru lagi dalam pasaran Malaysia dengan ramuan dari badam, coklat dan tentunya kurma. Ia pasti menyelerakan dan tidak mengecewakan anda. Nikmatilah bersama - sama keluarga anda dan siapa tahu ini mungkin menjadi kegemaran si kecil anda kelak. 



                                               




i) Kurma ChocoDate Gift Bag 180g (RM15)



         
PRODUK KURMA YANG DIDATANGKAN DARIPADA YUSUF TAIYOOB.

Jika anda tidak suka coklat, tidak mengapa, kami juga seperti selalu ada menyediakan Produk kurma yang lain. Semestinya kehadiran bulan Ramadhan ini akan lebih meriah dengan kurma dari Yusuf Taiyoob.

Kurma Madu YuTa (RM10)

Safia Bertangkai (RM15)

Kurma Amina (RM15)

jika ada sesiapa yang berminat, boleh langsung terus menghubungi 0123495662 (Diana - main dealer), 0122086674 (Faizol), 0122297664 (Idayu - IPB students only :D). Kurma yang terbaik hanya dari Yusuf Taiyoob. Semua stok kurma ini adalah stok baru. CEEPPAAATTTT.. Sementara stok masih ada ;)


“Sesiapa memperolehi buah tamar/kurma maka berbukalah dengannya. Sesiapa yang tidak memperolehinya, maka berbukalah dengan air kerana ia adalah penyuci”.

(Riwayat Imam Hakim, Tirmizi dan an-Nasai dari Anas r.a.)

Anas r.a. menceritakan bahawa; “Rasulullah s.a.w. berbuka puasa dengan beberapa kurma basah/segar, kalau tidak ada kurma basah maka dengan kurma kering dan kalau tidak ada buah kurma, baginda akan berbuka dengan beberapa teguk air”.                                                                                                                                       (Riwayat Ahmad, Tirmizi dan Abu Daud)






p/s: tiba -tiba teringat dengan lawak sepah, "Kurrrmaaaaa ini memang maaaniiisss!!!" <<< itulah yusuf taiyoob ! assalamualaikum :D


No comments:

Post a Comment