Sunday, February 13, 2011

trip ke PORT DICKSON 2

wah2.... kami semua dah pegi pd~~~ ssseerrroonnoookkk weeeyyhhhhh...
ntah la ,, x de ape pon perkataan yg dapat mgambarkan perasaan aku sekrg nih!
dapat bercuti bersama membe2 aku itu adalah impian aku dri dlu lgi ..
agak x puas la cz kami pergi 2 hri 1 malam jew.. mase otw nk blik tuh agak sedey jap prasan kami semua...

ok2 .. hello hello kopi milo dan susu , aku x mao sedey2 cz ape yg aku nk cter ni mmg best ..
kami bergerak lam pkul 12 tgahri and before that kami berkumpul kat flat keling a.k.a rumah sewa aku la
kami pergi dengan 2 buah van, satu kereta .. mase berkumpul tuh hairi pon ade ( hairi x pat pergi pd)
sngt terharu cz die snggup datang nak hantar kami smua pg pd .. aku sedih bercmpur gembira skali..
alhamdulillah perjalann kami ke pd selamat tanpa ape2 kecelakaan (kecuali kereta hami yg tayrnye pecah), walupon arshad asik2 berhenti jew.. pantg jumpe R&R jew die mesti nk berhenti . sengal nye arshad..

ok lpas tuh kami tros jew check in dan kmas barg masing2 sblom bersiap2 trun ke pantai .. wau! aku tersngat la happy dan mnegedix jap bile nk g pantai tuh rase macam nk lompat2 je sepanjg hari tuh sbb terlalu gembira

*at times aku senarnye cm hard to believe ape yg ade dpan mte aku ni .. wei btol ke yg aku ada kt pd ngan kawan2 aku je ni ?? hahahhahaha


and that's is for real babe.. aku btol2 tgah beronok2 dengan bacth DIA a.k.a dip in accountancy .. dengan diorng yg super duper sporting .. haishh x tau la nk xplain mcm ner lg .. tepat je jam 4 ptg kami semua dh trun pantai nk g men sukaneka sperti yg dirncng, NAMUN ,  cchheewAah, hahaha, bob terbawak kunci van time die g teman hami g tukar tayar kereta ... sengal ! terpakse la kami bermain2 dlu kat tepi pantai .. berlari2, berkejar- kejaran .. snap2 pic and we did have fun together .. x lme lpas tuh bob dah blik and everythg is back to normal ..kami pon get ready tok main sukaneka ... but before that jom tgok gmbr2 family besar aku SILA CLICK DISINI dlu (diorng tuh dah aku anggap cm my second fmily).. huhuhu.. okay aku ingt nk letak lam blog ni. tapi kau tau je an tenet ni cm vavi., lembab nk mampos.. upload 3 gambr jer pon macm siput vavi..

heheheehehhe.. hope korunk enjoy la tgik gmbr2 kami nih. k love u lots!








No comments:

Post a Comment