Wednesday, March 9, 2011

ok bffe baru kan!

wah2 dah jumpe bffe baru nmpk?? ha, bagus la kan.. lpas ni kalau kau ade ape2 jumpe je bffe baru kau tuh.. die ley selesaikn semua masalh kau kan! sorry to say kan tapi aku rse kau nih mmg kacang lupekan kulit la.. bukan la aku nk mengunkit kan, tapi kalau kau susah pandai lak kau cri aku. tapi kalau kau senang, wah2 kalau boleh nak berkepit jew an ngan bffe baru kau tuh..

ha? sape?? aku?? JELEZ?? wah2 ples la kan.. wasting time jew nk jelez ni.. aku bukan nye bff sngt ngan die, so buat ape aku nk jelez2 bagai ni, aku cuma nk ckp yg die tuh jenis mcm mne, agak annoying pon ade gaks.. perlu kew die act mcm tuh..?? buat aku myampah tau x. tapi lantak la kn.. die x kene lg kat batang idung die yg x bape nk mancung tuh an, x pe la..once day bile die dah jumpe org yg jenis mcm tuh hope die x yah la nk magamuk sngat la kan...

ape aku nih, asyik kan3 jew dri tadi.. ahak2~ noob

well semoga bebahagia lah KAN ngan bffe baru kau tuh..
nk gak aku tgok kau nk cri sape pas ni kalau kau de masalah.. wakakakakaka...
time tuh aku lah org yg paling seronok skali..
sbb...
sbb gelak KAN kau lah!

No comments:

Post a Comment