Wednesday, March 16, 2011

sedih + kecewa = padan ngan muka aku !!

mmg padan la ngan muka aku an, okey aku sedih sngt2. nape?
sbb test aku semuanya x menjadi. mmg la semuanya lulus, alhamdulillah.. tapi aku rse cm x puas ngan ape yg aku dpt, mmg la padan ngan muke aku an. sape suh x study.. kalu boleh hari2 jew aku ni nak bergosip2.. tapi kali ni aku x penah pon sesedih macam nih. dalam 3 sem yg aku hadapi ni, ni la kali pertama aku rasa cm nk nages je bila aku dapt markah exam tadi. especially paper macroeconomy. mmg lah aku dapat 60++, tapi aku pernah dapat lebih dri tuh sebelum nih.,dan itu adalah subjek yg bagi aku x de la susah mne pon..sedih je aku bila x tergolong lam kumpulan yg dapat markah 80++ tuh, jelez pon ade.. (jelez yg +ve okayh)..

damn  it, super duper serve me right!! banyak kan la lg bercakap2, tido, online and even BERBLOG!. tapi....
aku x de la laptopholic sangat..(eww, pandai je aku cipta words laptopholic tuh,wujud kew? well like i care!) as a saying goes what u did u'll get back.. so, maybe ni la yg patot aku dapat.. TAPI kan,, aku study la jgak time nk exam tuh, cume yg buat aku sangat sedih nye sebb aku CALES! aku x pat result yg gempak semata sebab aku cales!


aaaaarrrrrgggggggggghhhhhhhhh!!!!!!!!!!


lain la kan kalau sbb aku mmg x study.. tapi x pe la.. anggap la ni sebahagian dri teguran Allah untuk aku, sbb aku bnyak maen2 skunk ni, nseb bek la berlaku time test 1, so sempat lg aku berubah untuk final exam..

huuuuuhhhhhh.. nuredayunoh..please make a different after this!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment