Monday, November 15, 2010

hello sem break!!!

waka waka eh eh... 
hahahahahaha..
heppy giler sial da cti sem dapt besama ngan family smua..
dah ltih aku sem 3 ni ngan subjek2 yg  x kurng hebatnya n soaln2 final yg x kurng susahnya..yang adoi!! 
dengan aku yg x ley nk tegok result lg..ntah la..
seyesly kalu aku repeat aku mmg akan nagis kot!!! ye la..
aku ni kalu boleh x nk la repeat...letih la..
bkn soal malu ke ape tapi aku x tau nk ckp mcm mne ngan my mum..
die sngt percye kn aku yg aku ni boley buat...boleh perform..
tapi...aiiiisshhhh ntah la....sbar je la kalu aku ni kne repeat paper..
mintak2 dijauhkn la eh..nauzubillahhiminzalim....
insyaAllah aku lulus smua..
x kesah la x dpt A ke x..yg pntg aku lulus smua ok...
n skunk ni aku juz nk focus ngan diet aku...hehehehehe..
ntah la mnjadi ke x an tapi juz nk try my luck...

No comments:

Post a Comment