Wednesday, November 24, 2010

mencari kekosongan

semalam awal2 pagi lg mak aku dah suh aku pg medan (kdai runcit kat umah aku pangil medan)
die suh aku bli rrrrooti canai buat sarapan sbb die x de mood nk masak
then die suh aku bli roti n biskut cap hup seng..
*mak x nk yg lain, mak nak cap hup seng gaks
itulah yg dia bgtau kat aku..
baiklah mak nnt acik blikan biskot cap HUP SENG mak tu.. :D

pastuh nk dijadikan cerita time aku ngah tgu roti canai tuh masak 
dan siap dibungkuskn tuk aku
tetibe je aku nampak
iklan kat tepi tuh

" pembantu taska diperlukan"
sila telefon Pn.rose

aku pon ape lg tros hafal num tepon tuh
*sbb time tuh plaks aku lpe nk bwk fon
entah tetibe je aku berkenan ngan job tu..
at first im not that interesting to find a job
sbb aku juz nk rest2 n x nak tension2 kan diri aku ngan soal kerja..
*padahal bkn keje ape pon (poyo jerk)
namun aku da mula rase boring sbb x de menda aku nk buat kat umah ni
kalu keja pon at least i hv something to do rite?
plus wif the income..wow money dose matter.. HAHAHA
so that is why i decided to call that lady
im so xcited nk call pn rose tuh..
ngan harapan yg penuh aku harap masih ade kekosongan 

so aku pon dial num die n she picked up the fon..
die ckap yg masih ade kekosongan
*time tuh berbunga2 hati aku..HAHAHA

TAPI... 
die x nk part timer...
die nk someone yg boleh kerja sepenuh masa n sampai ble2..
ye la aku ni kan student
t bulan satu aku kne masuk stdy plaks..
so die x mau la..
HAHAHAHAHA
klaka je aku time tuh..
mak aku siap gelak2 lagi..
die ckp x pyah la nk keje2..
tlong mak jge bdak ni pon lagi elok..

time tuh hati aku bermonolog
*sekurang2 nye aku dapat gaks duit kalu jge bdak2 kat taska tuh..  
$$$$$
HAHAHAHA
jahat kan aku...
tapi x pe la..
maybe x de rezeki kot..
cuti pon da x lme..
so juz enjoyed till end of the time..

++++kekosonganygxlayakdipenuhi++++


No comments:

Post a Comment