Thursday, November 18, 2010

sangat letih

uisshhh...
letih giler aku smalam..
tlong mak aku masak la katekan..
ahahahahahaha!!!
first time kot aku menyibok kat dapur..
ye la smpi ble kan aku nk mghrapkn along aku je yg nk msuk dapor..
die ade laki die nk kne jage
so aku n alang aku yg masih anak dara lg ni la yg diharapkn mak aku tuk tlong beliau kat dapur..
pkol bape aku tdo malm raya tuh..
lam kol 2 lebeh gaks la..
menu mak aku ialah nasi dagang
so kne la siap2kan bahan2 sbb mak aku nk masak pas sbuh..
then mak aku masak rendang malam tuh
sbb tuh lame sngt nk tgu p masuk tido..
nk tgal pon x smpi hati
HAHAHAHA
pg tuh plak aku saje2 lewat bagun..
hehehehe
nk mengelat la tuh.
naseb bek la kakak aku yg len p tlong dlu...
pg tuh bz lagi sbb mak aku nk buat doa selamat skit..
so kne masak lg!
tgu daging korban smpi
then mak aku buat kari daging jew tuk sntapan para tetamu yg hadir.. :)
tapi.... 
sedap kot..!!!
HAHAHAHA
air tangan mak la katekan...


++++ letihtapiseronok ++++

No comments:

Post a Comment