Saturday, November 6, 2010

law 240

yaahhhhhhhhhhhhoooo!!!!
law 240 pnye exam da habis..
hahahahahaha
aku ngan dak umah aku amik keputusan yg drastik 
dngan hanya membaca jwpan kpada soalan2 spot....
uuiiissshhh
namun usaha kami berbaloi...
alhamdulillah..
tengs la pada mohd zainudin yg telah share kn maklumat sulit berkenaan..
soalan die sebijik kot...
cme ape yg aku harp skunk ni aku ley lulus la...
wlupn aku ley jawab tadi tapi macam2 ley jadi an???
so aku x nk harap lebh2...
skadar aku ley jwab dgan confident tuh pon da ckup..
skunk aku tawakal je la...
yg pnting aku x nk repeat paper tuh....
n skunk aku nk fokus pde yg lebih pnting 
iaitu MGT  n MAF....
yg len da lpas biarkn la lpas...
yg akn dtg ni aku nk buat yg terbaik....
insyaAllah..
aku x nk kecewa kn diri aku especially n of course my mom la...
die percye sngt2 kat aku..
aku pon x tau la nk bgtau cm ne kalu aku repeat paper..
wlupon tuh biasa bg org len tapi bg aku perasaan tuh lain..
so aku akn cbe sedya upaya tuk luluskn dri aku..
pantg mnyerah sbelum berperng..
tapi kalu Allah da tetapkn aku untuk repeat insyaAllah aku redha je...
yg pntg kita da berusaha...


++++I LIKE IT VERY MUCH++++

No comments:

Post a Comment