Wednesday, November 17, 2010

ilysm!!!

yess 
i do love them so much
bahagia sngat2 hari ini sbb semua family ak berkumpul aryni..
my sys yg dri kajang n antara gapi balik beraye di rumah mak aku..
*bak kate org len diorng ni blik kg la..
hahahahahaha..
slame ni kami yg blik kg tapi kali ni diorng plak yg blik kg..
huhuhuhuhu..
neway mmg happy ble tgok semua org berkumpul aryni...
seyes aku btol2 rndu nak bersame ngan diorng.
kalu dlu tiap kali bersme mmg la x rse pape pon..
tapi ble diorng da x duk sebumbung ngan kite barulah kte dpt hargai kehadiran mereka
dn mula belajar akn erti rndu..
huhuhuhuhu.. sedey la plaks.. :(
tapi btol wey..
meriah je rse hdup ni..
tambah plak ngan ank buah aku yg tembam  tuh ade..
tgok paragai die yg mengelikan aty aku tuh
seyes klaka..
aaaahhhh...alangkah bahagie nye aku skunk ni...

' Ya Allah, aku mohon kepadaMu agar Kau rahmatilah silaturahim yg wujud atas nama adik beradik kandung ini dan terutamanya kedua2 ibu bapaku, berikanlah mereka kesihatan fizikal dan mental, sesungguhnya Engkaulah Yang Maha Pemurah lagi maha Penyayang. Amin '. 

btw, aku nk ucapkan SELAMAT ARY RAYA AIDILADHA
buat semua rakan2 ku dan yg mgenali dri ini...
n one more thing
aku nk ucpkan tenkiu so much to alang cz blikan aku souvenir dari phuket, that locket was juz so beautiful... 


++++ ilovethemsomuch ++++

No comments:

Post a Comment