Thursday, May 19, 2011

kau pergi jua.... :(

assalamualaikum..

kau pergi jua,setelah cinta ku ini membara..... teringat bait2 lirik dri lagu adam ahmad kalau xsilap aku yg dinyanyikan semula oleh dayang nurfaizah. anyway penting ke nk kne bgtau kat sni sape pnyanyi die?? LOL!

okay yesterday officially my baby mmg da xley hidup lg.. huhuhuhu so sad.. ekceli mmg da tau baby da xde tapi jauh di sudut hati tuh masih lagi berharap yg baby akan okay blik. hmmm......

smalam abah bwk die jumpe pakar ( errkk??? ) hahahaha.. die pon ckp baby da xley hidop lagi.. sedey sesangat bile abah tepon and time tuh ase cam nk nages kat situ gak tapi sbb xde air mate yg kuar so xpat nak nages..( ok xlawak pon..)

hidop tanpa baby mmg bosan, die la slalu tmankan aku sepanjg cuti sem lepas dan sekarang ni hidop aku mmg bosan tanpa die.. die yg mengindahkan hari2 aku..tapi da nak buat mcm mne..ingt lagi kali pertama dengan baby 28/10/2010..happy sesangat... aku ingt die boleh bertahan lama, tapi xsampai setahun pon..xpe la at least it's all happen depan mate aku... so i try to accept the facts!

so after this no more koreans,malaywood,hollywod,bollywood and so on cz may baby sudah xpat nk berkhidmat lagi..

im gonna miss u baby,

selamat tinggal my SAMSUNG PORTABLE DISK....

dalam kenangan ...... :(



***

No comments:

Post a Comment