Monday, May 9, 2011

smk RAJA abdullah vs RAJA buli??

assalamualaikum..

haaaaiii la badan, haaaiii la nyawa..mcm2 peragai ade budak skolah zaman skrg nih.. anyway, korang ade tgok berita or ade bce n/paper kew?? ni kes buli yang tahap BABUN tauk! nseb bek bkan sekolah aku..

ni skola menengah RAJA ABDULLAH (bangga sket).. aku tau skola ni cz agak dekat ngan kwsn rumah aku..sape2 yg dok area kepong or jalan kuching/ipoh/segambut mesti kenal benar ngan skolah ni..

so smk raja dollah vs raja buli, aku rse seri satu same kot..hahahahaha..xnk ckp bnyak krg aku plak kuar tv..ekceli aku agak lega cz yg terlibat lam kes buli ni adalh student cina kat situ..kalau melayu...hmmmmm xtau la nk ckp pew lg..

u guys should watch the video..nnt aku share kn link video tuh.. bile aku tgok magsa buli tuh macm OKU (xtau la btol ke x), so mmg kesian gle ah bile xde sorg pon yg kuat iman beliau untuk help that poor girl.. kesian tau..yg aku heran nye diorng tuh brani plak rakam n siap upload lg. diorng xtau kew yg diorng sedng mencipta bahan bukti sendri?? what a stupid people..yela kalu pndi mesti diorng xkan buli kan..

ade jgak some people yg komen ckp maybe that girls ade buat something kew such as mencuri kew, mencarut kew.. but for any reason sekali pon diorng x ptut treat her that way..kalu btol die mencuri let the disciplinary board do their job..bkn diorng..sesuke hati jew nk gunting2 rmbut anak org..kan dah x pasal2 kne gantung skolah!

jom tgok video ni, and give ur opinion pasal budak x senonoh ni... hahahaha..

yg peliknya cikgu2 xde kew kat skola nie??? hmmmm....

1 comment: