Wednesday, May 25, 2011

sekalung tahniah buat saya dan awak :)

assalamualaikum..

di pagi yg hening ni aku mmg xley nak tidor la kan sbb nak menunggu result kuar...ermm...tepat jew jam 12am member aku post fb ckp yg da ley check result..aku pon pe lagi pegi la portal uitm, log in n tetibe je xley nak click. haaaa serabut pale otak aku time tuh..pg check email pon xde.. padahal awal2 lagi aku dah clearkan email aku dripada tons of notifications from fb.hehehehe..

then, a million thanks to miera hayatz cz da tolong aku tengok result..and barulah segala persoalan aku terjawab..alhamdulillah aku lulus semua and pointer aku pon da nek sket.. sikit??? errmmm ini bukan lah seperti yang aku harapkan.. but as a saying goes what u did u'll get back.. aku dah tau yg sem ni je harapan aku sama ade nak dekan atau naikkan poiter aku lebih sikit.. tapi selama sem ni jgak aku rse aku xpenah buat revision pon pas habis klas kecuali kalau ade test or quiz..yg aku tau maaaiiinnn jew!. jadi jangan nak tanya la kalau pointer aku naik sikit.. i deserve it and serve me rite..

actually im in torn of making this post sbb ade jgak kawan2 aku yg repeat paper..xnak la pulak diorng sedey ke ape kew... so here for u guys....

jadi pade sesiape yg fail tuh jgn rsau aku akan bg moral support kat korunk..aku tau repeat that subjek is sucks! but kte xtau mungkin Allah ade plan yg lagi baik buat kte..who knows?? so face it like a real man.. dont put urself down.we are here for u like u were here for us. plus what are frens for rite?? just chill.



yg cemerlang sme ade dekan ke x tahniah kawan2..anda layak dan sememangnya layak sebab anda dah work hard for it..bagi yg dekan, super duper tahniah..no doubt, korng mmg smart and u deserve it..jelez ngan korang tau.hahahaha..jelez yg baik lah!



ape2 pon aku nk ucapkan terima kasih kat my roomates yg sama2 berusaha sampai tdur dengan buku bagai..its a nice thing to be with u girls..xtau lagi result diorng but im crossing my fingers do hope yg diorng akn cemerlang mcm kite semua..dekan adalah lebih baik! :)

so tahniah sekali lagi.. pde yg dekan, do maintain ur result, yg lulus semua, work more harder to be the next dekan, yg repeat, work triple harder and move on, jgan toleh belakang lagi, yg dah berlalu biarkan berlalu..yg depan masih menanti.. :)

*saat ni aku masih belum tutup lagi tab result aku..hahahahaha..Alhamdulillah..


***

No comments:

Post a Comment