Monday, May 9, 2011

selamat hari mak

assalamualaikum.

agak terlewat erk aku post menda ni.. hahahaha, kesah plak aku kan..aku mmg suke jdi org yg terakhir post menda ni..

well my dearest mom is Pn.Kamariah bte Mamat.. die ni lain dri yg lain..susah nk pham die but she is the best mother in da world..
of coz la kan.anak mne yg x nk mgaku yg mak die tuh super duper best.wakakaka.

anak derhaka je yg ckp cenggitu*

hakhakhak..xmau la jdi anak derhaka..lain mak lain pragai..wlau cmne pon she still our mak yg ngandung and lahirkan kite without any doubt at all.. so kite pon haruslah terima beliau seadanya..nobody is perfect dear..

im not saying dat my mak is not perfect at all or wutever, it looks like i was trying to tell the other dat i hv a prblem with mak!
hell yeah! not at all..im juz wonder cz ade stgah org tuh xsuke la, bosan la ngan mak/mama/ummi etc die.. mcm2 pragai...

hey, be realistik la sket.. okayh!

so back to the point..i wish my mak will have a great health and wealth, thank you for bring me into dis world, i love u so much, no words cn ever describe how i feel to be one of ur daughter.. sangat2 beruntung yaww!

and im sorry sbb xpenah nk jadi anak yg baik, malas, xpandai amik hati, x pnah nk cmerlang lam study, slalu buat mak sedih, rosakkan kete mak, hahahahaha! << itu da mintak maaf kayh!.. 

*semalam mkn malam mak yg suapkan.. masyaAllah, betape sedapnya suapan seseorng ibu itu..padahal aku da mkn tgahri td..the same menu, tapi bile mak yg suapkn rse mcm 10x lagi sedap... nak mak suap hari2 la cmni!!! hahahahahaha..

I LOVE YOU,WO AI NI, SARANG HAE YO, AISHITERU, TE QUIERO,TE AMO, JE T'AIME....
saya sayang mak n abah saya

No comments:

Post a Comment