Monday, May 9, 2011

putus by melda ahmad

aku duduk sendirian di kamarku,
menagis kesepian keranamu,

kau tinggalkan aku,
kau cari yang lain,
tergamakmu,
merobek hatiku....

so, inilah bait2 lirik dari lagu putus by emelda.. erm xtau la kan kalu korng dah pernah dengar lagu ni..
biasela, aku kan selalu jadi windows97. hahahahaha.. xkesah la, yg penting aku agak suke ngan lagu ni and suara beliau..quite good..keep it up girl..ha, kalu korng dah tau pon aku still nk ckp gak yg die ni one of gadis semasa sunsilk..die terpilih pon cz of her talent yg die upload kat youtube tuh..lagu putus ni dah menambat hati producer tersebut..how lucky is she!! 

so,sesape yg rse diri die mempunyai bakat terselit kew, terpendam ke, terkepit kew, rajin2 lah upload video korng kat youtube..remember, better be good or else jgn mrah kalu org komen sekadar nk mgutuk kau jew.. hahahaha..

emelda ahmad
muke die pon le tahan gak an.. ermm add info sal die ni, umur die 20 tahun (sebaya aku je ni) *oo die mmg kne bgtau erk, hahahahaha.. erm die tgah buat dip in muzik kat uitm s.alam..no wonder la ley cipta lgu sendri bile clash ngan bf..dah ala2 taylor swift lak an. pantang clash, ade jew lagu baru.. hahahahaha..


cer klik kat sni kalau korg nak dgr suara die.. so enjoy the song, assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment