Tuesday, October 12, 2010

BFF aku...

nme die Siti Aishah

im so sorry darl!

org nye sangat la baik..
aku sayang die
agak lame kot kteorng kwan.
dri darjah  smpi la skarg
alhamdulillah

******
ape yg aku kesalkan skrg ialah maybe skunk die sedey kot 
sbb x ajak die ke jamuan makan2 kat umah aku rye arytuh
aduih...
ape aku nk ckp eh??
serious mmg aku buzy gler kot time tuh..
sangt la aku x ingt untuk ajak beliau n yg lain2..
yag aku sempat ajak pon dak2 klas aku n dak2 kolej.
tu pon ade yg mengomel ckp aku x ajak semua.
kalu aku da ckp tuh means aku da jmpot semua la..

******
plus aku senarnya ade la gak kecik aty cz dirong kalu buat
ape2 event pon x de la nk ajak2 aku bagai..
entah knape aku rse mcm ade perbezaan antra dak asrama n outsider..
pelik la aku..
ape yg dak asrma buat @ gosip terbaru aku x tau lgsung..
kalu korng perasan pon bnyak geng cth mcm bdak klas kte ley nmpk
yg rapat2 tuh semua ade 2 glongan..
dah macm golongan assabiyah plak aku tgok.
wutever la!!!
yg penting aku x kacau hidop korang!

******
berbalik pada BFF aku td..
skunk die da x contact aku n aku pon x tau la sme ade die still hot lg ke x ngan aku nih..
hopefully die da ok la ngan aku..
da x hot lg ngan aku..

semoga aku dpt bersabr ngan semua ini..
amin

No comments:

Post a Comment