Thursday, October 28, 2010

rambut baru ♥ ♥ ♥


aku buat rambut bru????
hahahahahahaha...
yupppppp....
aku buat rmbut baru..HAHAHAHAHA
bkan ape aku juz nk try cz seumur hdup aku x penah pon g salon n x penah uat rebonding..kesian kan aku??
tuh yg gatal2 nk buat rebonding tuh...KIHKIHKIHKIH!!~~~
tapi amik KAW~
lame gler aku buat rebonding td..
abis kematu bontot aku duduk ats kerusi..
and aku kesiankan membe2 aku yg da tgu lama n da lapar gler agaknya kan..
hehehehehe..kesian diorng... :(

** korunk tenkiu so much k cz da tman aku td!! 
♥ ♥ KORUNK!!

kos untuk buat rambut cm ni DIRAHSIAKAN..hehehehe

x la mahal sngt sbb rambut aku pon x pnjag...cme td je la buat pertama kalinya dan sngat ekslusif aku free hair pg TS ngan dak2 umah n terserempak plak ngan dak2 IPB  

*padahal mmg rncng nk jmpe pon. tapi aku plan ngan seorng je yg lain tuh aku x tau n x mao amik tau!

pe2 pon pgalaman buat rebonding ni sngt bes n sangt gayat aku dibuatnya..hehehehehe...

I JUZ ♥ MY NEW HAIR!!!

No comments:

Post a Comment