Friday, October 15, 2010

sape yng menglabah skunk???

aku agak sedey la aryni...
ntah la..
mungkin jgak ni balasan aku sbb perli dirong lebeh2 sngt..
tapi korang x paham betapa geram nya hati aku ni..
aku penat2 mengahafal LAW diorang senag2 je nk meniru
kalu setakat tnya sikit kwan sebelah tuh aku bleh than lg la..
cz aku pon buat menda yg sme
ini x..
siap bwak jwpn masuk dewan exam..
ni melibatkan carry mark kot.
aku pon x ley nk hafal bnyak sngt LAW tuh 
tpi x de la aku nk meniru smpi tahap mcm tuh...

*****
then kiterng pon sepakat nk memperli di depan diorng..
kalu nk diikutkn hati nk je report pde lecture
tpi kiterong pk nnti jdi bertmbh susah..
so lebih baik kterong perli2 je arytuh puas2 untuk nk melegakn hati kami
yang panas ni!!!
sape yg x panas siot!!!
tapi kami ckp arytuh je..
x de pon nk smpi meleret2 smpi 2 3 hari...

*****
then ade la seorng hamba Allah ni yg bagtau kat aku yg ade sipolan ni pon 
turut meniru sama...
tapi kami x kecoh2 pon...
sesama kami je yg tahu..
cume hnya ade kwan aku nih die tnye direct tros kat sipolan nih..
tpi bagi aku la kan kalu kita x meniru buat ape kte nak 
melenting x tentu pasal....
buat cm bese je la....
tapi sipolan ni mengelabah x tentu pasal
mengamuk2 plak sambil blame2 org len...
aku pon x paham la die nih..


*****
pastuh tetibe jerk
ade la manusia ni yg tetibe msj aku ucapkn TAHNIAH
macam vavi jew!
hah
kan aku da stat mencarut ni..
bukan ape..
aku ade mslah ngan org len 
yg org len p masuk cmpur tuh pahal!!!
mengelabah btol la!!!!
diorng x tau cter sebenar tpi nk lebih2 plak
blame aku..


*****
aku akn ingt smpi smpi ble2
ape yg diorng buat ni
aku x kacau hidup diorng 
tpi diorng plak yg lebey2 nk kacau hidup aku.
memang cm sial!

No comments:

Post a Comment