Saturday, October 16, 2010

ketenangan yang dicari....

waaaahhh...
seronoknya dapt blik umah saye sendiri!!!!
agak tenang skit ble da bersma keluarga tercinta
dpat la gaks aku nk melupakan perkara bodoh tuh..

******
terus terang aku ckp lpas aku block dirng sume dri fb aku 
aku rse sngt tenang n rse ade hati la jgak nk bukak fb
kalu x seblum ni rse cm myampah  je nk buka fb...
skrg syukur Alhamdulillah.....

******
aku ni bukan la nk bermusuh sgat
tapi masalh skunk ni bkan aku yg memulakan pemusuhan ni..
smpi boleh tduh aku tg bukan2 tnpa sbrang siasatan
aku bkan nk marah pon bg sape yg buat cerita mcm tuh
aku akn ok kalu korng try nk slow talk ngan aku..
mesti moang pk nape msti mereka yg perlu slaw talk ngan aku dlu kan??
sbb nya aku x tau pon diorng ade maslah ngan aku
smpi la membe rumah aku cerita perkra sbnar lpas die kol membe laki die...
n stat dri situ la aku baru tau yg diorng tuh ckp aku jahat 
sbb suke nk melaga2kn org..
WTF???!!!
aku nk mlaga2kn diorng???
tolong la!!!
x de mase aku tau x!
sbb tuh la aku ckp diorng yg patot slaw talk ngan aku..
sb aku x tau menda sbnar..

*******
n skarg aku da rse ok la sket..
dripada smalm aku mmg da x than
aku nages...
nseb bek aku da kwn yg memahami aku..
tengs korang
LOVE U ALL!

No comments:

Post a Comment