Tuesday, October 26, 2010

final exam tapi...

aku da la nak final exam tapi satu ape pon aku x buat hari ni....
ingat nk study far pagi td tapi dok sibuk2 plak kira cgpa n  dok brangan nk dpat dean least la konon...study pon x ni kan plak nk dpat dean least...
haiyyooo nuredayunoh!!!! 
bila kamu mau sedar ni....tapi pe2 hal pon aku rsaukn FAR 200 aku ni ha....x penah2 aku rase cm x ley bwak account tetibe je sem ni aku rse cm da x ske account plak..da sem 3 baru nk rse prasaan cm ni..ntah2 org len da jemu ngan prasaan cm ni..baru skrg aku pham prasaan org yg x tau buat account ni..
mmg trok rsenye..ak sendri pon dok runsing2 tapi satu pa pon aku x buat!!  nnggee~~


+++++++++nuredayunoh+++++++++


aku harap aku ley buat yg terbaik tok sem ni la..wlupon x dapt dekan tapi aku ttap nk buat yg terbaik..INSYAALLAH...

p/s : nk gak myelit pasal ni..tadikan membe2 aku tlong aku adjustkan si ikhsan..
hahahahaha seronok aku td..ntah nape tetibe je aku ley suke kat mamat tuh..tapi pe2 pon tadi aku nk ucap thanks banyak2 la kat housemate aku cz tlg aku mngenali die ngan lebey rapat lg td
seronok sangat!!!!!

No comments:

Post a Comment