Thursday, October 14, 2010

kalu da x suke fine....tpi x yah la nk lame2

kadang2 aku rse cm x patot pon ade
k fine la ko x suke aku buat cm tuh
ko nk mrah pon aku ok lagi
tapi kalu da smpi nk pndng muke mcm da x sudi 
bek x payah
selama ni aku hormat die
rse seronok ble bersme die
aku pon ade prasaan gak
alasn die cme sbb die mrah
mrh sbb ape yg aku buat tuh x patot
ok
tapi ble aku da mntk maaf tuh dah la
nape aku still rse yg die mrah kat aku lg???
aku pon tension gaks ngan die
tpi ble aku mrh x de la smpi nk 2 3 jam...
duduk semeja pon da x nk berdepan ngan aku lg...
kalu iya pon salah sangt ape yg aku buat tuh tegur la...

aissshhhhhhh.....

semua ini buat hati aku x tenteram!
kalu nk tunjuk ko punye angin suatu hari nnti ko tgu angin aku plak
aku ni kalu angin mmg kalah ribut taufan semua!

No comments:

Post a Comment