Saturday, January 1, 2011

selamat tahun baru 2011 .

selamat tahun baru . 
taun baru , cerita baru , hobi baru , masalah baru 
dan semuanya baru lah .
HAHAHAHAHHA 
x kesah la . 
macm biase kat kawasn umah aku ni slalu buat bbq for new year eve .
sbb tuh la aku nak blik pas daftar arytuh . aku x nak terlepas berbbq
bersme jiran2 tetangga . hahahaha
banyak gler kot lauknye smalm . 
ade udang , sotong , macam2 jenis ikan ade , ikan siakap , ikan pari , ikan kembung ,
ayam smpai 6 ekor . ha amik kau . 
and again x de koleksi gambr sbb smalm aku x de mood nak tangkap gmbr . 
plan mmg nak tgkap gmbr pon sbb nak share kat sni . 
tapi smalm aku skit perot plak . sakit perot yg aku jrang alami .
iaitu sengugut . sengal betol . time2 ni plak die nak kne .
terpakse je la duduk jew . makann tggu dihidngkan . 
hahahahahah . da mcm princess plak nih ha . 
sampi jew detik 12 malam , and lepas menyaksikan pertunjukan bunga api 
ape lagi , balik tidor la! hehehehehe ,
mmg elok sngta la pragai tuh kan . lpas makn jew tros nak tdor . 
macm mane la badan nak mnurun .
ish2... 

so now im wishing all of u a happy new year and may all ur wishes come true and happy always .

No comments:

Post a Comment