Wednesday, January 19, 2011

ade aku kesah?

yup ade aku kesah?? haaaaa... kesah apenye ?? ntah la .. 
maybe perasaan aku kot ... lantak la ...hahahaha .. malas la nk ckp ... 
prasaan yg bru2 ni x ley nk cye sngt kot .. biar je la .. 

eh dah alng2 ni senarnye aku sedey la cz x stat lg kumpulkn duit tuk bli dslr idaman aku tuh ... 
hahahahahaha .. 
c'mon la ayu .. bru first month kot .. ye la skunk ni zamn dslr kot .. 
geram je aku tgok bile org bwk ke hulu ke hilir dslr tuh .. 
rse mcm nk mintak pegang je .. 
kjap pon jadi la .. 
tetibe aku teringt time aku kechik dlu .. 
time kat umah sedara dlu aku penah pengang kamera mcm ni la
x tau la zmn tuh dah dslr ke blom .. 
hahahaha .. 
byngkan je la kalu da zmn2 mcm tuh lg diorng dah ade skunk ni ntah la ...
 best kot .. aku mmg nk pon menda tuh .. tau tak? 
aku da ckp ngan mak aku n die pon x kesah pon aceli .. 
hahahahaha .. 
NAK KUMPUL DUIT , NAK KUMPUL DUIT ..
 hahahahah .. 
pasal dslr 2 plak membe aku ckp soh beli d90 .. 
tapi mahal la .. biar je la .. kalu dpt beli , beli la ..
 haissshhhh .. 
dslr ku ( ni da lri tajuk dah ni ) 
alahai ..... 
macm la aku kesah kan!

No comments:

Post a Comment