Tuesday, January 4, 2011

oh assignment ....

hahahahaha second class da bermula dengan adenya assignment ... memang tabik la pada lecturer Ais 280 iaitu miss anna zarina yang kiut miut tuh ... and lecturer Far 250 iaitu mdm dd  ... die sangat comel tau tak ..?? kecik molek haluuussss je orgnya , tapi kalu bercakap .... MasyaAllah ... laju cm bullet train ... 

hahahahahaha , aku tabik la sbb diorng da bg first assigment kat kami ... cume assigment kali ni berkaitan dengan presentation and must present it for the next class ... bce elok2 ok , next class bkannya next week , or next month dan pastinya bukan next sem .. ( ape aku mgarut nih ) hahahahaha  ... fffuuuuuhhhhh ... da la klas diorng dua2 pde hri yg sme , hari khamis ni kami kne bersiap sedia untuk presntation ...

selain berckap pasal assigment , tadi mdm dd ade bgtau dengan sejujurnya bahawa far 250 kali ini sangt la susah ... hahahaha .. x slah aku die ade ckap yg ade 2 chapter yg sngat susah nak buat , even die sndri pon rse susah sngat kalu die nak kne jwb final lam mase 3 jam , and yg paling bestnye subjek ni untuk dptkn gred c+ pon agak susah tau tak ..?? bkannya die nak ckap yg kami semua ni akan fail , aku rase die cme nak kami bear in our mind yg subjek ni agak thriller and never look down for it .... aku pon da agak cuak tdi memikirkn mase depan aku .... and itu bukannya alasan untuk aku terus give up .... i'll try my very best to pass with flying colors .... insyaAllah ...


korng nak tau nape die ckp subjek ni susah ??

sebabnya subjek ni kami kne prepare account for a big company yg dah register kat bursa malaysia . senang citer a BHD company ,,, sebelum ni kami juz buat a sole trader , and partnership account jew , kalu company pon buat yg sdn bhd punye je ... so kali ini agak mencabar cz it about making an account for a big company ,,

hohohohoho .... hope aku x repet and ley carry subjek ni dengan elok ..even x cemerlang pon aku x kesah jnji aku xtersngkut dengan subjek ni ... i hv to make sure to double up my effort and always hv a consultation wft lectures and frens ... x de nye aku nak syok2 sndri kali ni ,,,,

semoga berjaya ... (x . x)

No comments:

Post a Comment