Saturday, January 8, 2011

ee , die mcm bushuk jew ...



eewww , die tuh mcm bussukk jew an .... hahahahahaha ... itu adalah kata2 yg slalu bermain lam fikirn aku kalau aku jumpa somethng yg weird ... aku akan slalu ckp org tuh busuk la , but aceli bkan la org tuh busuk pon .. ianya cuma skadar perkataan yg bg aku mnunjukkan menda tuh pelik ... aku pon x tau la since when aku slalu mcm ni .. aku rse dri zman aku kecik2 lg kot .. each time i meet with somthg weird and i thnk he/she is different (from my point of view la) i'll call them as busuk .... it sound cute for me .. x tau la if korunk pasan x yg dlu vokalis hujan iaitu noh penah dimarahi oleh pminatnya sbb noh menggelarkn fan dia as 'awak busuk' ... bg aku menda tuh sngat funny ... and btol ckap noh , yg panggilan tuh looks cutes .. kalu aku yg dpt gelarn tuh pon aku x kan komen ape2 .. tapi maybe sbb aku pon mcm tuh gak an .. snag la ckp .. bt who those yg easily get touch with some kind of joke like that mmg patot kot die tacing lebey ..


what kind of situation yg akan aku gelarkn org tuh as busuk ??? hahahaha ,, susah la nk explain cz aku akan sesuka hati jew call them as busuk .. bt seyesly it doest mean anythng ok .. dan aku pon slalu ckp lam hati jew ... blom penah agy kot aku ckp depan2 orng cz nnti org plak ckp aku ni weird ... pastuh confirm la kn nk xplain pon ssah ..

mula mula aku ingtkan aku sorng jew yg lam dunia niade terms busuk yg membwa makna lam hidup , tapi ade gaks org yg sama mcm aku .. first nya adlah sunbae (senior in korean) aku time high school dlu .. penah skali aku terdengar die gelarkn sesorng as busuk ... 

" eewww , macm busuk jew aku tgok "  .... 

hahahaha ,, seyes aku mmg terkejut .. rupanya aku x keseorngan .. pastuh timbul la kisah noh hujan tuh kan .. ha , lagi la aku rse aku mmg x slah nk gelarkn org tu as busuk sesuka hati ... for those yg lepas ni terdengar ke , atau terjumpa org2 yg mcm aku nih x payah la korng nak tacing2 lebey or nak pendam rase ke cz i bet it does't mean anything yg terok pon .. biase la dlam dunia ni mcm2 ragam manusia ade .. dan slah satunya aku la kan ... huhuhu .. ingt ok , lpas ni jgan nak terase aty plak ..

aku pon rse dri aku ni macm 'busuk' jew  (x . X) 

No comments:

Post a Comment