Monday, January 3, 2011

bermula lah kehidupan ku...

a ah bermulalah kehidupan aku sebagai seorng pelajar . huhuhuhuhu .. tadi masuk kelas nape aku rase cam kekok jew . hah itulah yang aku x suke sebenarnya . lantak la . yang da lepas itu biarlah lepas .

sekarang nih kalu boleh and aku yakin semua orng yg bergelar student akan ckap macm aku , bile setiap kali masuk sem baru semuanya berkobar2 nak buat yg terbaik dan mencapai gred pointer yg best2 . yup tidak terkecuali lah aku ye kawan2 .. aku pon ade semngat yg macm tuh jugak . cumanya aku x tau jew sampai bila nak bertahan .

hhhuuuuhhhhhh ... ~~

aku pon dah agak malas nak menaip cerita2 pasal study ni. biarlah , kita tengok je la macm mane end of semester nanty ye kawan2 ...

bab perselisihan faham ngan kawan2 aku .. oopppssss perlu ke aku gelarkan diorng ex kawan aku ??? hahahahaha ... x mungkin kot .. kalu ex bf tuh mgkin wujud . tapi ex kawan x kot . aku x de la sekejam itu kn. aha!! semua org mampu nak menaip sebegitu , tapi hakikatnye .. ermmm  .. Allah je la yg tau ... entah la . aku x mampu nak ckap ape2 lg yg aku ni ley ke x nak bebaik ngan diorng ... manusia itu akan berckap selagi mereka mampu berckap kan ... jadi biarkan lah mereka ...

aku selalu ingat pesanan seorng sahabat yg sangat aku sanjungi ini , memutuskan silaturahim itu tidak elok dan haruslah dielakkan ... jadi aku cuba mengelakkan dengan membiarkan je mereka2 yg tidak matang itu dengan perckapan2 mereka yg sumbang mngenai aku ....

hahahahaha ... agak jiwang ayat aku kali ni erk ... ermm macm la aku kesah kan ...

aku ni bukan la siape2 kan untuk disukai je oleh semua orng .. itu adalah hakikat dunia iaitu dimne2 je kita pergi msti ade org yg sukekn kite dan x kurangye juga yg bencikan kita separuh mati .. so kehidupan itu macm sebuah roda ... sekejap kita kat atas , sekejap lg kita kat bwah ... dan lg satu Allah itu Maha Adil , pandailah Dia menentukan apa yg terbaik untuk aku . InsyaAllah ...

ooohhhh , cukuplah bercerita pasal kawan2 nih . jumlah kwan2 yg pergi dri aku tuh sme je jumlahnye kawan2 yg dtg kat aku ... so fair and square kan ....

pasal lecturer plak , aku dapat miss nawal lagi sem ni , agak x suke tapi mungkin ade hikmahnye kan . jahat la aku nih , x suke kat lecturer plak . sejujurnya bukan aku x suke , cume x gemar die yg mngajar maf 280 aku kali ini , ckuplah sem lepas je die mgajar aku kan ... tapi .... mungkin itu adalah cobaan untuk insan yg bernama nur idayu ....

cewwwwaaahhhhh ......... lebey2 lak aku kali ni ...
kuikuikuikui .... pasal lecturer yg lain aku x tau la kan .. cz so far aku bru masuk 2 kelas je tadi ... so maybe dilain hari saja aku tulis pasal diorng ...

No comments:

Post a Comment